Saturday, February 6, 2010

Einstein anyone?

Hari demi hari ada saja syarikat baru yang tumbuh macam cendawan mengeluarkan or cuba memberi saingan pada syarikat-syarikat yang sudah sedia ada. Kali ni giliran syarikat 'How 2Work' mencuba nasib mengeluarkan figure yang terbarunya iaitu Albert Einstein. Jika dilihat dari gambar kat bawah ni, facesculpt dan material yang digunakan nampak menarik. Body pon chubby lebih kurang macam Einstein 1/1.
Hurmm...

So lepas ni takde lagi figure yang nampak 'kayu' dan ini juga adalah persaingan yang sihat bagi syarikat baru macam ni. Kolektor mainan macam aku pon dah ada banyak pilihan dan tak tertumpu pada certain brand jer.
So how??

Come on guys, wanna try or bagi peluang kat syarikat baru punya line 1/6 scale pulak?? If menarek dan tertarek apa salahnya mencuba..
Kalau SUXX, sekali ni jer laa beli.. Hehehe..













4 comments:

darthmental said...

kalu einstein dah ada pasni saintis lain follow plak la. bleh buat koleksi saintis, haha. :P

Rockaholic said...

hehe.. nasib baik aku bab2 camni kurengsss skit walaupon FS nampak mengancam.. XD

The Rebel said...

macam2.....lepas ni apa plak...figure2 world Presidents? atau Musicians?..kalau musicians aku nak The Beatles!!! :D

Rockaholic said...

itu ler pasal, aku rasa susah skit nak jalan figure2 camni. byk lagi figure dari film2 yg best tak nak plak diorg ni buat?? hurmmm.. aku lak kalau musician, aku nak marilyn manson jerk. hehe..

Post a Comment