Friday, December 26, 2008

Spidey

Akhirnya, complete jugak Spiderman series aku. Yehaaa. Bestttt. Itu jer laa yang aku boleh luahkan kat sini. Btw, susah jugak nak carik spidey version ni sebabnya dah lama dikeluarkan dan kira dah tahap rare dan susah nak jumpa. Kalau jumpa pon memang rege tarak hengat. Tak payah laa aku citer kat sini baper rege spidey yang aku beli ni. Paham-paham jer laa. Dan alhamdulillah, dapat gak akhirnya setelah lama aku hunting bende ni. Citer banyak pun tarak guna, layanzzz..






























Long live Spidey and Medicom Toys.. Yehaaa..






7 comments:

nizam_5282 said...

Wow Spiderman... Up up and away...

Rockaholic said...

wei, itu superman laa.. aperdaaa.. hehe..

Hajime said...

ah!
best2!

Anonymous said...

nak tengok gambaq spidey vs venom & carnage plak, hehe.

Rockaholic said...

hajime : tengkiu..tengkiu..

darthmental : hahaha... tungguuuuu... ahaks...

Mat`amiT said...

ni spidey version '60s ker?

Rockaholic said...

tak laa bro, ini version cartoon..

Post a Comment