Tuesday, December 2, 2008

SKALA 12 INCI



SKALA 12 INCI??


Amende laa agaknya kan?? Kalau dipikir secara double meaning dah sah-sah ler teringat bende alah yang itu kan?? Korang ni takde laa keje lain asyik nak pikir yang bukan-bukan jer kan??

Damn!!
Bagi aku, tak payah laa nak sampai 12 inci.. 9 inci pon dah cukup...
Jenuh plak kalau dah berskala 12 inci nih.. Takuttttt orang beb...

Hahahaha... ( gelak jahat )


NOlah, berbalik pada tajuk utama, skala 12 inci tu adalah pemainan terbaru aku. Menan-menan tu sumernya berketinggian 12 inci.. Itu jerr!!
Takde kena mengena dengan apa-apa yg korang pikirkan tadi..
Cuma menan-menan ni harganya lebih tinggi dari menan-menan yg biasa..
Apa-apa pon aku dah ADDICTED... arghhhhh!!!
... dan disebabkan aku malas nak menaip blog, korang layan jer laa gambar kat bawah nih..
Buat permulaan, aku share dulu gambar yang ini sahaja sebabnya ada lagi HAUL yang akan aku beli dalam minggu ini..

Adios...


































LONG LIVE 12 INCH FIGAAAA!!! DAMN!!!


3 comments:

darthmental said...

mak aih! aku ingat GR ja.. venom pun ada skali! ko memang dah hebat la bro. brapi kepala aku tengok GR tu, hehe.

siap ada double meaning lagi.. kakaka! :P

Rockaholic said...

venom tu selang seminggu dari GR jer. takde laa hebat mana bro, ada yg lagi hebat.. sbb tu kita jgn pikir kita hebat.. ada btullll?? hehe.. bila agaknya ko nak publish haul yg ko ada dlm blog ko lak?? demm!! jangan sorok-sorok laa.. hahaha...

darthmental said...

harap2 raya aji ni aku bleh update skit la collection aku. post apa yang patut. ko usha2 je nanti, hehe.

Post a Comment