Sunday, January 10, 2010

Medicom MAX


Seperti gambar yang tertera diatas, ianya merangkap haul pembuka tirai aku di tahun 2010. Ntah camana pulak bende ni bley jadi haul pembuka tirai walhal sikit pon takde dalam wishlist aku.
Hurmmm..
Lain yang ditunggu, lain pulak yang tiba. Anyway, ini sumer racun dari movie WTWTA yang aku torrent last week laa nih??
Torrent??
Iyerlah, nak tunggu movie ni main kat Jepun memang berzaman laa!!
Lembap giler!!
Nak kata movie ni best tu takde laa tapi bagi aku, ianya sesuai untuk kanak-kanak dan kalau dah bosan sangat takde hape nak buat, layankan jer. Max pon bersahaja serta menghiburkan cuma aku suka costume yang digunakan untuk binatang-binatang tu. Kelass...

RAH Max yang aku beli ni pon simple. Tak banyak aksesori dan FS pon tak baper sama macam dalam movie cuma hati kalau dah suke kan, beli jer ler...
Pedulik apa orang kata iyer tak??
Hahaha..
Layanzzz..























WOMEN!! Feed me!!









6 comments:

The Rebel said...

Congrats on ur 1st 2010 purchase! Smart gak bro Max nih! Kdg2 yg simple tu yg best sebenarnya...heheheh....

How was the story btw? Aku pun teringin nak tgk gak....mlm sat lagi ada la 'donlod' HD version dia krg....heheheheh... >:)

Rockaholic said...

Yup bro, simple is da best.. XD

Donlod jgn tak donlod..
Jalan citer 'WTWTA' ni quite slow tapi try laa layan kot-kot ko pon akan turut terpoison selepas melayan movie tu nanti.. hahaha..

darthmental said...

congrats bro. dah ada haul untuk 2010, hehe. dulu mcfarlane penah kuar figure monster/binatang dalam novel tu. tapi scale 6 inch la. aku pun memang tunggu gak movie ni. layann.. :)

Rockaholic said...

mcfarlene pon ada kuarkan jugak 6 inch?? aku ingatkan medi jer ada kuarkan bende ni size 6 inch?? hehe.. dah layan ini movie ka??

The Rebel said...

>>>Mental..ya itu betul! Figure 6" McFarlane tu keluar time2 line Movie Maniacs keluar dulu kan?? Smart line tu...tapi dah discontinued skrg....

darthmental said...

rock: ada bro. tapi dah lama la. skang memang dah pupus. movie sini tak kuar lagi. dvd lanun ada la, haha. tapi tak clear lagi.

rebel: yup. zaman movie maniacs adalah zaman terbaik mcfarlane.

Post a Comment