Tuesday, September 9, 2008

Nuthins again



Hari ni pula genap 9 ari umat islam berpuasa di seluruh dunia. Aku plak skarang ni tengah bz memungah barang-barang ke dalam kotak. Almaklum jer laa, ari khamis next week we all akan berpindah ke service apartment di Shinjuku buat sementara waktu. Sebenarnya ada sedikit renovation akan dijalankan di apartment yang we all stayed skarang ni. Tu sebab ler terpaksa berpindah randah buat sementara waktu..

Sedar tak sedar dah masuk 25 kotak besar barang-barang kat dalam umah ni aku packing sendiri. Actually, packers akan packing barang-barang tu tapi disebabkan kerajinan aku, aku packing jer sendiri. Beruntung packer yang dorang bayar tu.. Keje dah senang banyak..

Itu baru pakaian sahaja, blom masuk pinggan mangkuk, barang electronic, mainan yang aku beli dan memacam lagik. Kurang-kurang lebih dari 50 kotak kot??

Perghhh, banyak giler keje nak buat skarang nih..
Hopefully, service apartment yang we all akan stay nih mempunyai view yang menarik.

Kalau ianyer tak mengadap laut or gunung ganang pon tak kisah janji mengadap umah awek jepun yang kinky-kinky. Memang besh!!!


Anyway, Shinjuku juga adalah salah satu tempat yang bz dengan shopping complex.

Hurm, makin galak laa aku merayap dari satu shopping complex ke satu shopping complex yang lain. Parahhhhh!!

Lama rasanya aku tak berjalan-jalan ke tempat-tempat yang menarik di jepun dalam sebulan dua nih. Kalau takpe paperhal nanti, aku ingat nak beraya kat Disneyland bersama Mickey Mouse dan kengkawannya pada tahun ni..

Mana lagi we all nak gi beraya kan??

Situ jer laa kot??




2 comments:

Lab papa said...

Time ko balik mesia sok lagi la banyak kotak2 mainan ko ek heheheheh.

Beraya jauh sket la bro, lari pegi hokkaido ker hahahah

p/s kalo depan umah awex kinky, ble la kita layan shisha sambil teropong2 ye hahahah

Rockaholic said...

takleh bro... aku kalau buat jahat sensorang jerk... wakakaka...

Post a Comment