Friday, March 6, 2009

Crows X-WORST


Demam!!
Yup!! Aku dah demam RAH X-WORST skarang ni. Haul yang terbaru pon dari sambungan hauls yang lepas. Jaket kulit dan sluar kulit memang menampakkan lagi keganasan pada 1/6 scale ni.
GANGSTERISM!!
Tak banyak gambar yang dapat aku amik sebabnya penyakit "M" telah melanda diriku. Lastly, layanzz kan jer laa. Aku pon dah out of idea sebenarnya.
Hahahaha.



















Film Crows ZERO X-WORST Part Two akan berada di pasaran pada bulan April 2009 ni. Sila carik kat kedai-kedai yang berhampiran anda.
Di bawah ni pula adalah salah satu petikan dari film Crows Zero Part One. Kalau korang nak tengok film ni dari 1st sampai habis, cari jer @ Youtube. Dalam Part One ni ada aksi ganas, suspens, sedih dan kengkadang macam haram pon ada. Try jer laa layanzz. Apa-apa pon, aku suka style diorang ni.




2 comments:

darthmental said...

nice one bro. jaket dia tu detail cam yang ko beli mula dulu. crita pun cam layan gak. kena cari ni. :D

Rockaholic said...

dia ni kalau compared dgn yang awal tu, aku rasa yg awal tu lagi best bro. yang ini cuma nampak ganas psl kaler hitam. tapi lambang ular tu just paint jerk. kalau jahit lagi best.. :)
haah bro, carik DVD tu.. layanzz gak citer bebudak skolah ni..

Post a Comment