Tuesday, April 14, 2009

Doakan aku berjaya!!!



●ローディ Japan Tour 2009決定!!死苦(デッドエイク)の淵より邪悪な暴獣たちが日本に襲来!4枚目となるニュー・アルバム『デッドエイク』を引っ提げ、空前の破壊力で日本に2年ぶりに侵攻を開始する!!!

【公演日程】4月15日(水) 東 京 : SHIBUYAーAX
OPEN 6:00PM , START 7:00PM 前売 \6,500(税込・1Fスタンディング・ドリンク代別途)主催:テレビ朝日、BayFM(問)ザックコーポレーション:03-5474-9999


Apa meaning sumer bende kat atas ni kan??

Kalau korang nak tau, esok bersamaan
15 April 2009 akan berlangsungnya concert LORDI di Shibuya -AX,
Tokyo Japan.
Dan yang bestnya pula adalah, hari ni bersamaan
14 April 2009 tepat jam 10 malam waktu jepun baru aku dapat tau yang kumpulan ni akan buat show buat kali keduanya di Jepun pada keesokkan harinya..
First concert yang diorang buat kat Jepun masa tahun 2007, memang aku takleh lupa coz time tu aku baru jejak kaki ke Jepun dan masih NOOB lagi pasal Jepun. Banyak jalan-jalan kat jepun ni aku tak familiar lagi dan takut tersesat and one more things, ID JEPUN untuk diri aku pon still tak siap lagi.. So aku takde laa nak pegi concert ni time tu padahal awek yang jaga kedai merchandised barang rock tu dah siap offer kalau nak pegi sama ngan dia. Punya ler baik.. Mana tak baik sebab aku dah rembat selai tshirt Marilyn Manson kat kedai dia.. Hahahaha..
Tis time selepas 2 tahun, diorang buat concert lagi kat sini.. Dan yang pastinya aku dah tak tentu arah macam orang gila.. Bukan apa, kebiasaannya tiket2 concert akan dijual dua bulan or sebulan lebih awal dan bukannya dijual masa time concert. Itu yang buatkan aku risau tak dapat tiket..
Huarghhhhh!!!

P/s - Esok bersamaan 15 April 2009 aku akan try carik tiket.. Hanya ada satu kedai jer harapan aku esok.. Kalau kat kedai ni dah habis mmg frust menonggeng laa jawabnya... ARghhhhh..
Korang doa-doakan aku berjaya iyer??




6 comments:

Gent Creative Photography said...

tengkorak la..
aku ingat ko nak amek exam gak ke..
nak kawen lagi ke...
kuikui...

ok2..gudluck..

Rockaholic said...

ROCK & ROLL 4 EVER...

darthmental said...

haha. tajuk yang penuh misteri. :P

anyway, good luck bro. jangan lupa amik gambaq awek kedai baju tu skali kalu dia ada.

Rockaholic said...

Tks bro, hope so much i can get a ticket. Aweks?? hahaha.. pantang jer kalau aku citer bab awekssss...

Unknown said...

Gent... cuba la doakn yg baik2 kat mr. rock ku ini.. ni doakan kawin lain.. choi...

Doakan kekasih ku berjaya jugak gie tgk konsert idaman dia.. Amin

Gent Creative Photography said...

ayarkk..
kak nana pon ade gak jenguk page nih..huhu..
kantoi la pul...

Post a Comment