Wednesday, April 8, 2009

RAH X-Worst lagi..


Tak banyak yang aku nak ceritakan bout tis haul. Korang pon rasanya penah baca pasal bende ni pada topik yg lepas bukan?? So, haul kali ni juga adalah sambungan dari RAH X-Worst yang lepas. Macam biasa lah kan, gangster mana penah buat keje jahat sorang-sorang?? Dia mesti ada suku-sakat or group yg ramai. Barulah senang nak buat keje kan?? Hahahaha..
RAH X-Worst kali ni dari Version Glam. Berbeza sedikit dari RAH X-Worst yg lepas. ( Glam Version = glamer, glamour, gelama or limited version. )
Mamat ni juga dikenali sebagai 'the strongest PlayBOYA who came from the south'. Tak tau laa pulak south belah mana?? :)
Apa-apa pon, korang layanz jer laa gambar-gambar yg sempat aku amik smalam.

















Amacam?? Ensem ker PLAYBOYA kat atas nih?? Hahahaha..




7 comments:

darthmental said...

makin bertambah gangster ko, haha. tahniah untuk playboya tu. :P

Rockaholic said...

gangster kena ramai bro.. baru laa gangster namanya.. ni pon rasa kalau ada lebih nak tambah lagi..
biar kasi ramai pastu bley kasi lawan plak.. :)

Unknown said...

tambah.... tambah lagi.... cukup masa i kasi gadai..ahaks.. beg gucci beg gucci...

Lab papa said...

Aku suka komen sebelum aku wakakakakaka...semput perut gelak hahaha

Rockaholic said...

komen yg itu aku no comment.. :P

Mohamad said...

Sungguh kachak, skali..

Rockaholic said...

mohammad : tks bro..

Post a Comment