Friday, July 24, 2009

Last hauling??

May be yes or may be not??
Sumernya bergantung pada YEN.
Kalau ada YEN yang berlebihan, may be ini bukan haul aku yang terakhir di Jepun.
Haul yang terbaru ini sampai semalam ( 23 july 2009 ) setelah mempreorder selama lebih kurang sebulan. Inilah toys yang pertama aku preorder. Sebabnya tak sumer kedai-kedai kat Jepun ni ada jual DID toys.
Hampeh tul!!
Jenama DID toys sekarang ni boleh berdiri sama tinggi dan setanding dengan jenama-jenama yang telah terdahulu famous contohnya Medicom , Hot Toys dan Sideshow. Banyak improvement dari figure-figure yang dikeluarkan oleh DID. Parts yang paling aku suke adalah muka figure-figure itu sendiri. Superb real dan details. Aksesorinya pula kebanyakkannya didatangkan dalam die-cast. Harga untuk sebuah DID toys pon quite reasonable compared to Hot toys mahupon Medicom. So, kalau rasa-rasa nak cari figure yang berbaloi untuk wang anda serta harga yang tak berapa tinggi, try laa DID toys.
Pada aku pulak, kalau muka figure yang dikeluarkan oleh sykt DID ala-ala dalam movie, memang aku akan dapatkannya. Nak tau pasal apa??

Korang nilaikan laa sendiri gambar-gambar di bawah ni.





























































Amacam guys?? Ada iras-iras Tom Cruise dalam film Valkyrie tu tak???

Satu jer harapan aku agar sykt DID toys lebih berkembang lebih pesat lagi dan keluarkan figure-figure yang lagi details dan ganazzz.
Kalau dah famous tu, jangan ler letak rege tinggi-tinggi pulak??
Hehehe.


Long live DID TOYS...










4 comments:

darthmental said...

O_O

memang detail & real la bro. berbaloi beli. siap ngan banner nazi lagi.

*err.. takan ni last haul kot bro? filem baru johhny depp kan ada lagi? wakakaka! :P

Rockaholic said...

last kot?? hehe..
film baru Depp dah kuar nasib baik 1/6 scale dia tak kuar..
hahahaha... selamatttttttttttt.. :P

The Rebel said...

Nice fig bro!!!! Smart giler Cruise dlm cerita nih! Err...nak tanya, jari jemari dia mmg kudung eh kat figure nih??

Aku agree dgn Mental, macam2 buleh jadi.....silap2 figure Depp dlm Public Enemies tu ada co yg produce nanti...hehehe.....

Rockaholic said...

tak laa bro, actually dia ada tangan. aku saja jer bukak tangan dia. hahaha. btw, mmg ada extra satu tangan yg jari dia kudung psl kena bom tu..

hahaha.. ko pon dah masuk geng 'kaki racun'?? hopefully jgn ler keluar figure tu.. XD

Post a Comment