Wednesday, July 22, 2009

NEW TOYS

As usual, dapat kereta jer dah planned macam-macam dalam kepala. Apa-apa pon, bende 1st yang aku pasang kat kereta adalah childseat.
SAFETY FIRST!!

Btw, senang skit bila dah ada mende ni, kalau tidak bebudak 2 orang ni mana reti dok diam especially yang kecik. Dah ada childseat, senyap ler sikit pasal dah kena LOCK. Hahaha.

Bende kedua yang aku plan nak pasang adalah strut bar. Tapi lepas cari punya cari punya cari, takde pulak brand yang aku idam-idamkan kat kedai aksesori AUTOBACS, terus canxl beli.
Next weeknya aku repeat balik @ SPOON shop pasal tak puas ati punya kes. Lepas belek catalog SPOON, kompom strut bar utk CTR blom ada lagi.
Inilah yang slalu jadi kat aku. Cari lain, belek lain, beli lain.

Lepas sessi meracun wifey aku, akhirnya muffler SPOON berjaya dibawa pulang.

TOTAL DAMAGE 53k yen.. shhhhhhhh..


Disebabkan pasal hobi baru ni laa aku dah slowly collect TOYS. Cukup laa tempoh setahun lebih mengumpul toys. Skarang ni tengah kumpul duit untuk langsaikan hutang kereta baru, taxx yang akan ditanggung di Msia nanti dan juga costing untuk modified kereta sikit-skit. Bukan apa, sebenarnya kereta yang jepun-jepun ni buat semuanya dah perfect, cuma kehendak manusia mana pernah puas dengan apa yang dah ada.. Betul tak??

Next modification masih dalam perhatian.. SHHHHHHHHHH....









































































Credits to SYASYA sebabnya kebanyakkan dari gambar-gambar diatas bukan aku yang snap, tapi dia. Hehehehe.

Bak kata orang, biar asah bakat dari kecik. Kita just bagi galakkan jer laa.



BIG BOYS TOY.......

2 comments:

darthmental said...

pasni diam la kot akemi dok kat blakang, hehe.

O_O

waa.. ni dah kira natural gift bro. baik ko bagi tunjuk ajar dari awal. mana tau bleh jadi photographer yang hebat nanti. tahniah untuk syasya. :D

Rockaholic said...

Akemi mmg dah kena LOCKED kat belakang. hahaha.

Tu la, aku tgk Syasya ni ada potential jadi photographer. bley asah lagi bakat dia ni..

Post a Comment