Sunday, June 7, 2009

Aku sebatang pen.

Baca dari tajuk diatas macam tajuk karangan masa skolah rendah dolu-dolu laa pulak?? Hahaha.. Itu tajuk yang paling sesuai untuk entri kali ini.
Amenda laa pulak kali ni agaknya kan?? Kalau tengok gambar yang tertera diatas, takde apa-apa yang best, betul tak?? Hanya sebatang pen biasa dan sebuah buku tulis.
Hurmm...
Pen diatas ni berharga dalam linkungan RM300 dan bukannya berjenama Mont Blanc, Parker mahupon Kilometrico. No brand beb!!
Napa?? Tak percaya??
Layan dulu gambar kat bawah ni yer?? Baru korang tau.

Aku sebatang pen.. Hahahaha..



Boleh menulis dan jeng..jeng..jeng..
Kita tengok apa yang menyebabkan harganya mahal dan keistimewaan pen ni.
Layanzzz.. ( click ler PLAY button kat video tu.. )




So how?? Apa kata anda??
Menarik??
Hahahaha..
For ur info, video diatas ni aku try test shot sendiri cuma time dan tarikh tu tak diadjustkan lagi. Biasalah, tak menyempat-nyempat nak menguji tahap keberkesanan bende ni.
wakakaka..


Pin hole camera.




Button to switch ON dan OFF camera.



USB untuk disambungkan pada PC anda.

Ops lupa lak nak inform korang yang pen ni juga berkapasiti 4GB dan size videonya pula adalah bersamaan 640 X 480 mega pixel. Videonya pula dalam bentuk AVI.

Kelemahannya ialah NO ZOOM, NO FLASH & NO WARRANTY sebab ianya bukan buatan JAPAN tetapi buatan CHINA. Biasak laa kan?? Macam tak paham pulak??

Hopefully bende ni takde masalah cukup laaa.. Lain-lain wa tak amik port janji bley tut..tut..tut..

So guys, ada bran???

It's SKODENG TIME!! Hahahaha..



14 comments:

Lab papa said...

aku pon dah lama usya pen nih, tunggu time nak balik nanti aku rembat semua benda2 pelik ni termasuklah motion detector utuk letak kat umah wakakaka

p/s jgn kantoi time skodeng aaaa

amirsham said...

terbaek BRO ROCK!!!! AKU NAK!!!! HAHAHAHAHAHAA

Rockaholic said...

Kurenai : beli bro.. gadjet2 camni mmg patut beli.. ada kegunaannya nanti kat Msia.. Hahahaha.. ( gelak jahat )

Rockaholic said...

Amuro : hahahaha.. tak bley!! nanti ko salah guna.. wakakakaka..

darthmental said...

dem. skodeng guna pen plak. memang zaman dah maju & moden skang, hahaha. :P

Rockaholic said...

mental : laa ni zaman James Bond.. wakaka.. It's Skodeng time.. XP

Unknown said...

hahaha.. skodeng skodeng gak.. jgn kena pelakung kang sudah. Klu kena pelangkung I gelak je. Sumimasen...:D

Rockaholic said...

Gommenasai..

The Rebel said...

Wow! RM300?! beli kat Japan harga tu ye?

Aku hari tu nasib baik ada org kasi free....hehehehhe...tapi masalahnya tah mana aku letak pun aku dah tak ingat...hampeh.

Rockaholic said...

Rebel : Hilang?? ko berniat jahat kot?? wakakaka.. ( ntah2 dah kena sorok ngan wifey agaknya?? )

riderhenshin said...

bro,berapa harga pen tu?aku nak jugak pen mcm tu,berguna sgt utk aku buka spy network aku yg tgh berkembang...hahahahahaha...

Mohamad said...

Memang peralatan wajib untuk kaki skodeng amatur maupun pro, haha memang cun ah!

Rockaholic said...

memang wajib... hahahaha...

Gent Creative Photography said...

pul..kat sini pon ade jual..
rasenye cam bawah dari harga RM300 tu..

skodeng2..ade video baik2 nanti kasi burn aku 1..kuikui..

Post a Comment