Tuesday, June 23, 2009

Heavy Metal anyone??



Selama 2 tahun berturut-turut hajat aku tak berkesempaian untuk melayan concert Loud Park. Time nak ke konsert ada jer masalahhhh..
Masalah..masalah.. Bermasalah betul laaa!!

Masalah pertama disebabkan jarak Stadium Saitama yang tidak begitu familiar bagi diri aku, 2ndly, tak tau camna cara nak kesana dgn menaiki train dan terakhir takde kaum nak pegi dan layan konsert ni ngan aku.
Ketiga-tiga faktor ni lah yang slalu membantutkan hajat aku.
Demm!!

Untuk tahun terakhir disini, aku akan cuba menunaikan hajat-hajat yang tak berkesempaian. Pada tahun ini, konsert Loud Park 2009 akan diadakan di Makuhari Messe.
Dah 2-3 tahun diorang buat kat Saitama Stadium tapi untuk tahun ni diorang tukar port baru. Port yang amat familiar skali bagi aku. Yezzaaa.
Tiket masuk untuk 1 hari bermula dari ¥13500 - ¥16000,
2 hari berturut-turut pula adalah ¥25000.

MEMANG AKAN KU PERGI DAN AKAN KU NANTI TARIKH KONSERT NI!!

P/s - Ada geng or takde geng aku tetap akan pegi!! Tak kira!! Hahahaha..


Line up untuk tahun ni pon mantap-mantap contohnya Slayer, Megadeth, Napalm Death, Judas Priest dan lain-lain lagi. Tapi line up untuk tahun lepas dan dua tahun lepas laa yang paling best pasal ada Marilyn Manson dan Slipkknot.
Kempunan.. huhuhu..
Tarak hals laa sumer tu, yang penting tahun ni, apa-apa jadi pon aku tetap akan kesana!!

Long live ROCK & ROLL!!

Korang layan laa gambar-gambar yang aku 'pow' dari website Loud Park 2008 kat bawah ni..
Adios...










8 comments:

Unknown said...

joommmmmmmmmmm gieeeeeeee.. kita gie 2 orang je.. anak2 tinggal kat umah. mama ngan papa nk layan konsert heavy metal

Rockaholic said...

yezzaaaa.... hahahaha.... heavy metal rules!!

darthmental said...

dem. ada slayer & napalm! gila best tu. memang layan la ko nanti bro, hehe.

last year ada carcass tu! geng doktor, haha.

Rockaholic said...

mental : mmg layan pasal band yang main sumer dah kategorikan sebagai 'orang lama or otai'. tu yang best.. hehe..

carcass = doktor rawk

Lab papa said...

MEGADETH demmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!! ketar beb tangan!!!

Rockaholic said...

kurenai : meh turun Tokyo layan Loud Park ngan aku.. jomm!! ader bran??

Unknown said...

kurenai: meh turun Tokyo layan Loud Park ngan KITAORG...(baru btul statement tu) hahaha

Mat`amiT said...

org jepun pn layan heavy metal jgk ehhh

Post a Comment