Sunday, June 14, 2009

Gundam life size

Akhirnya, setelah menunggu hampir 2 bulan baru laa aku berkesempatan untuk bertentang mata dengan 1/1 scale Gundam. Cukup puas ati walaupon ianya belum dibuka secara rasmi untuk tatapan umum. Gambar yang aku amik pon OUT!! Maklum jer laa nubies, kelengkapan masih tak cukup especiallynyer Speed Lite ( bila laa nak sambo bende ni?? )

4 ur info, kawasan ni memang gelap gulita sebabnya diorang still tak pasang lagi lampu.
Nak harap Flash kat camera ni alahaiiii, sedey... Huhuhu..
Puas jugak laa main low aperture sebab nak harap built in flash jer tak dapek laa nak menolong!!Time ni juga baru ku tau kepentingan speed lite.. XD

Takpe, kita try repeat lagi snap Gundam ni masa dah official launch untuk umum nanti.
Dah terang benderang baru best skit nak click..click.. kan..kan..kan..
Korang layanz jer laa 2 keping gambar yang tak baper nak menjadik ni.. hahaha..











12 comments:

darthmental said...

aa.. aku sabar menunggu hari pembukaan rasmi. :D

riderhenshin said...

Alamak best giler dpt tgk live size gundam besar tu..kalau ko ada lesen gundam blh le ko bawa balik malaysia nanti..hahahaha..btw aku faham apa perasaan ko bila lighting camera tak cukup kuat nak ambil gambar tp apa pun ganbare...
Anak hang cute siot pandai bergaya..hahahahah

The Rebel said...

Aku pun takdak speedlite lagi bro! Heheh....dah brapa kali 'grandmaster' DSLR aka bro leelpa rekemen suruh beli...tak beli2 jgk!

Ntahler.....selalu ke pakai? Setakatni belum lagi kot bagi aku...hehe.

Btw, smart gak gundam tu! Hg layan gak ke gundam ni?

Rockaholic said...

Kita tunggu sama-sama yaa bro?? hahaha..

Rockaholic said...

Farab : tksss..

Rockaholic said...

Rebel : speed lite penting bro bila jadi kes2 camni laa.. beli..beli..
Gundam aku layan jugak tapi takde laa addicted sangat. Satu sebabnya malas nak pasang.. Kahkahkah..

Mat`amiT said...

wow tak sabar nk tgk lg...hopefully ko blh dpt more pics ahhh biler dh open nanti

Rockaholic said...

Mat : bro, insyaallah. aku try dapatkan gambar yg terbaik utk kengkawan.

Mohamad said...

Ooh besnyer.... akan kutunggu lagi gambo2 menarik Gundam ni nanti ;)

Rockaholic said...

Timekeeper : insyaallah bro..

darkwing54 said...

1/144 dgn MG 1/100 pun bertahun nak aku siapkan...kalo scale 1/1 ni, bergenerasi la kot dpt siapkan,hahahhaa..............

Rockaholic said...

hahaha.. mau 7 generasi baru bley siap kot??

Post a Comment