Friday, December 25, 2009

German Military Police

Arghh, lama pulak rasanya aku nak menunggu untuk mendapatkan Che Guevara yang dah di PO since bulan lepas. Katanya bulan 12 dah bley dapat tapi tunggu punya tunggu punya tunggu dah pon masuk 25 aribulan 12 still takde kabar berita lagi. Aku bab-bab menunggu ni laa yang paling nyampah. Menci..menci..menci.. ahaks..
Dalam pada menunggu hauls yang dah di PO tiba, sempat jugak 2-3 barang 1/6 scales aku hauling tetapi sumernya bukan untuk aku. Tak bley jadik, tak bley jadik. Racun kuat 1/6 menghantui diri. Kadang-kadang tu niat nak tolong member carikkan barang dan slalunya aku turut diracun secara tak langsung oleh barang yang aku beli. Demmit tul !!

Dan disebabkan dah malas lagi nak menunggu si Che Guevara ni sampai umah, so aku pon menghauling 1/6 terbaru. Still bende yang dibuat oleh sykt yang sama macam haul lepas iaitu DID Corp. Rasanya memang aku secara tak langsung mula teracun dengan produk-produk yang dikeluarkan oleh sykt ni. Bab aksesori memang aku tak nafikan DID Corp CHAMPION. Pasal apa?? Pasal blom penah lagi sykt-sykt lain mengeluarkan 1/6 figure dan aksesorinya didatangkan dalam diecast. Meracunkan bukan??
Diecast dah best tapi parts nak pasang aksesori yang sekecik-keciknya tu pada figure ni pon aku tak gemar. Bagi aku, kalau figure tu dah siap pasang sumer bende tu senang skit. Tinggal nak posingkan pastu snap gambar 2-3 keping. Sonang cerita ( padahal memang aku ni pemalas.. hahaha.. )

Pada member yang dah penah main or beli 1/6 scale DID Corp, aku rasa korang pon bersependapat dengan aku. Kalau tidak masakan bro Rebel nak tambah hauls 1/6 scale DID Corp lagi kan?? Hahahaha..
Long live DID Corp bro !!
Sembang banyak pon tak guna, korang layan jer laa gambar-gambar haul terbaru kat bawah ni.. Adios..





























4 comments:

The Rebel said...

Nice haul bro! Bila figure ni keluar? Ke ni figure lama....awat aku tak sedar pun DiD announce yg ni? Aku kalau bab2 figura WW2 ni yg lomah lutut tgk nih! Mmg best layan era WW2 ni!!!

Hehehe, hg mmg betul....DiD mmg merachunkan!!! Kita nantikan apa yg bakal dipreviewkan oleh mereka utk tahun 2010!!!

Happy new year bro!

Rockaholic said...

Anyway, ini figure yg dah outdated bro.. Tapi mmg puas ati wif segala aksesori yg mamat ni ada.. Happy Nu Year too bro and Long live DID toys.. ahaks..

darthmental said...

haha. racun meracun memang amalan kita. :P

panzer cops memang terbaik bro.

Rockaholic said...

Panzer cop mana satu?? JIN ROH ker bro?? hahahaha.. ( racun dah kena )

Post a Comment