Wednesday, December 2, 2009

Hurricane 1/6 scale

Salah satu haul yang tak sempat aku update kat blog ni juga adalah 1/6 scale Hurricane. Dari dulu lagi kalau Sykt Taxx Wise keluarkan diorang punya motor ianya memang membuatkan air liur aku ni meleleh. Siut laa !! Arghhh, aku memang tak bley tahan racun-racun diorang ni especially motor-motor yg telah dikalerkan 'kotor/comot'. Pada yang tak tau pasal Hurricane, ianya adalah motor kepunyaan Rider V3, kiranya old skool rider gak laa. Dalam series Masked Rider, minat aku lebih pada old skool rider. Rider yang baru-baru muncul ni aku tak baper layan sangat. Minat-minat camtu jerk pasal OLD SKOOL lagik beshhhh !!!
Secara tak langsung, Hurricane ni juga melengkapkan lineup motor-motor Taxx Wise yang penah aku beli cuma rider pada motor-motor ni jer blom ada laie..
Sabo..sabo.. Carik bende lain dulu, rider bley carik lagik buat masa ni..
Apa lagi,
jom REMPIT !!!









4 comments:

Mohamad said...

Yeargh! Bro rock kembali menghaul dgn rakus kekeke. Nice, V3 yg paling aku feberet skali dlm bnyk2 Shōwa Riders. Henshin!

Rockaholic said...

Alah bri, saja jer kasi up citer2 lama.. kekeke.. Oh yeker, aku lak minat kat rider 1st dan ditambah pulak lagu tema dia beshhhh..

darthmental said...

kalu korang tanya aku.. suma aku minat, haha. HENSHIN! :D

Rockaholic said...

Hahaha.. ko mmg Kamen Rider yg sejati..

Post a Comment