Tuesday, December 1, 2009

Loud Park 2009

For the 1st time after 2 1/2 years baru lah aku berkesempatan melayan concert LOUD PARK di Jepun. 2 tahun berturut-turut terMISS utk menyaksikan concert ni disebabkan tiket dah SOLD OUT tetapi alhamdulillah tahun ni berjaya juga mendapatkannya tanpa disangka-sangka.
Big thanks to my lovely wife sbb hadiah kan 2 tiket utk ke concert. Satu lagi tiket adalah untuk V-ROCK FESTIVAL yg kebanyakkannya di hadiri oleh crowd pompuan jepun ( mana taknya, sumer yg main time concert ni band diorg.. arghhh..pening..tak paham.. ) Nasib baik laa last performance dari band idola aku Marilyn Manson, kalau tidak mmg takkan aku pergi.. Tapi yg paling aku menyirap adalah imej Manson sekarang ni.. Dah GEMOK !! Macam sial !!
Sejak awal tahun lagi aku dah tunggu lineup band2 yang akan perform pada concert tahun ni. Im so lucky dapat tgk band2 favourite main depan mata especiallynya Children Of Bodom, Slayer, Rob Zombie dan band otai Megadeth.
Superb beshhh..
First band yang menghangatkan suasana adalah DEAD by APRIL dan diakhiri oleh SLAYER. Starting time pukul 11 pagi dan habis pukul 10 malam. Cukup puas hati dengan harga tiket yg dikenakan iaitu 18000 yen utk sehari manakala 26000 yen utk 2 hari concert. Sorry laa, tak byk gambar yg dapat aku snap disebabkan arahan yg begitu ketat supaya pengunjung tidak mengambil gambar didalam dewan concert.. Insyaallah kalau ada lagi rezeki aku dibumi Jepun ni, next year akan ku repeat lagi..


Long live ROCK and ROLL !!!










































4 comments:

Unknown said...

My sincere anniversary gift 4 u.. sbb tau u mmg nak sgt gie.

Rockaholic said...

tks ma luv... :)

darthmental said...

manson dah gemuk? hahaha! :P

Rockaholic said...

Gemok bro pasal byk sgt tonggang.. kat atas stage ari tu pon tonggang jugak.. mana ler badan tak gemok mcm shial.. huhuhu..

Post a Comment