Monday, January 12, 2009

6 bulan dan 6th scale



Lepas dah kemas-kemas umah smalam baru aku prasan apa yang sesak sangat kat dalam lemari. Rupa-rupanya, bende-bende ni sumer lah yang telah menyesakkan lemari aku selama ni. Sedar tak sedar juga dah 6 bulan aku join forum Kg Pisang as a collector tegar, dan sudah 6 bulan jugak laa aku teracun dengan 6th scale dan inilah buktinya. Memang meracunkan dan menghabiskan.


DEMM!!


p/s - Pasal 6th scale jugak, haul yg lain sumer aku stop termasuk modding kete..


Ko memang 6 JAHANAM!! ARghh!!





7 comments:

Anonymous said...

uish, banyak giler 12" ko bro. best2!! keep it up hehe

Hajime said...

wah!!!
byknye!
suppa!!!
tpkan...
6 inch ke 1/6 scale ek?

Rockaholic said...

Razman : Tks..

Jime : haah laa, betul gak.. tersalah type plak.. nasib baik ko bgtau. trimas bro.. :)

darthmental said...

O_O

dem. tebeliak mata aku tengok. camna nak bawak balik nanti tu? hehe.

Rockaholic said...

sewa extra kontena laa jawabnya bro.. hahaha..

Armand said...

Uih menarik collection kau! Tersusun rapi

Rockaholic said...

Armand : nak amik gambar kena laa tersusun rapi tapi disebaliknya?? hahaha, berterabur jerr...

Post a Comment