Friday, January 30, 2009

Demon Doll


Hari ini aku bosan. Suhu lak cecah 1 darjah celcius kot?? Ntah-ntah dah zero celcius kat luar tu ditambah plak musim hujan skarang ni.. Brrrrrr.. Sejukkkk..

Tis time aku upload story pasal haul 'basi'. Ada 3 sebab kenapa aku upload citer-citer dan gambar-gambar 'basi' yer?? Sebab yang utama adalah, aku ketandusan new haul. 'Patah kaki' beb takde kenderaan nak gi hauling. Kedai toys yang aku slalu rayau bukannya dekat-dekat sumtimes kena tukar-tukar train dan paling kurang pon dalam 15-20 station dari umah aku. Itu blom campur kalau kena tukar-tukar or lompat-lompat train lagi?? Takkan nak gunakan 'blalang tempur' lagi kot?? Tak dapek laaa.. Cukup laa sekali dan terakhir.. Sebab tu aku lebih prefer menggunakan kenderaan sendiri.. Tapi biasa jugak laa, nak keluar dari pintu umah perlukan Yen.. Hidup kat Jepun ni sumernya $$$$$$.. Takde duit, jangan ler keluar merayap.. Nasihatttt.


Sebabnya yang kedua adalah aku nak spend sum money for my vacation.. Tak lama dah, next week jerk.. Holidayyyy time.. Lama betul rasanya we all satu family tak gi holiday. Last skali pon masa last year, jalan-jalan ke Osaka. Tis time, insyaallah we all sekeluarga akan keluar dari Jepun for a few days.. Location diRAHSIAkan.. Tunggu jer laa story pasal our vacation tak lama lagi.. Tak sabar dah ni.. Ahakss.. Aku plak nak cuba try test berpuasa dari menghaul buat sementara waktu.. Tak tau ler boleh ker idak ni?? Banyak sangat godaan dan cabaran kat sini.. Hihihihi..


Dan sebab yang terakhir adalah aku memang dah lama carik bende ni sejak kat Msia lagi dan memang teruja bila tengok haul ganaz macam dia ni.. Dan yang pasti, dalam banyak-banyak toys yang aku ada, aku rasa dia ni laa yang paling ganaz. Muka pecah-pecah tak hengat, memang samseng giler mamat ni.. Tak tau laa dia ni sama kuat dengan Samseng Kg Pinang Sebatang ke idak??
Ini baru scale 1/6, kalau korang tengok 1/1 scale lagi laa meleleh. Sama tinggi dengan anak aku yang besar tu...
Perghhh!! Memang superb!!
Tapi takde laa aku nak beli pasal takut malam karang dia berjalan plak lagi ler naya.. Tak pasal-pasal jerkkk.. Erkk!!
Serammm!!


Figure ni bukan under Sideshow tetapi di bawah Sykt DREAM RUSH INC. Lokasinya juga adalah di Jepun. Aku tak sure plak samaada diorang ni penah kuarkan toys yang lain?? Aksesori tambahan adalah sebiji pistol dan sebilah pisau untuk si Chucky manakala si Tiffany plak sebilah pisau dan sehelai jacket. Anyway, tahap keganasan Chucky Dream Rush lebih dari Chucky Sideshow. Kiranya, Sideshow tak cukup ganas untuk membuatkan aku beli Chucky diorang tu. Tak caya korang googgle laa kat dalam net untuk comparison.


Layanzzz..






























Lastly, sorry laa guys sebab tak banyak gambar Tiffany kat sini pasal si Tiffany ni tak cukup ganas macam Chucky, so aku malas nak snap lelebih..
Hahaha..
Long live Demon Doll.. yehaaa..





4 comments:

darthmental said...

ganass.. memang ganas. kalu letak kat tengah umah malam2, sure lari lintang pukang kalu nampak. haha.

memang patut ko simpan chucky ni bro pasai detail. nasib "servis" tak sempat tukar tangan lagi, hehe. :P

Rockaholic said...

itu dah sure bro kalau nampak tgh2 malam berjalan sendiri.. takutttt..
haah, nasib baik sempat diselamatkan.. kalau tidak, mau gak servis bertukar tangan.. hahaha..

Anonymous said...

bro....hang ada ka figure ni? ishhh, seram ler kalau aku ada....

tak sanggup mlm2 tgk dia berjalan bawak pisau besar gajah dia tu! :p

Rockaholic said...

rebel_collector : haah bro, aku ada 2 ekor ni.. tapi dah simpan dlm kotak balik psl aku pon seram.. wakakaka...

Post a Comment