Friday, January 23, 2009

Gavan Part 1



Kat bawah ni adalah lagu PEMBAKAR SEMANGAT aku.. Terasa betul-betul bersemamat bila aku dengar lagu ni. Ops silap, bersemangat. Baru laa betul. Yearghh.. Hehehe..

Ada laa sikit stuff Gavan yang aku dah collect start dari jejak kaki kat Japan until nowdays dan yang pastinya aku still menunggu 'haul' baru untuk Gavan. Dulu kini dan selamanya...


SPACE SHERIFF GAVAN


p/s - nanti aku upload sumer collection berkenaan Gavan dan ianya juga buat aku 'broke'. Demm!!









4 comments:

nizam_5282 said...

Best! Aku cari kedai CD takdela koleksi citer tu..

Rockaholic said...

Tak sumer kedai ada jual bro tapi x silap aku member aku penah cakap kat sg wang or sumwhere around tat ada jual.. kalau ko nak nanti aku tanya member.. diorg jual 1 set.. sini ada jual tapi mahal nak mampos.. 1 set dvd cecah rm2000. bran?? hahaha.

darthmental said...

tak salah aku kat s&m arked ada. budak kg pnah beli.

nizam_5282 said...

Nak cari gak... Tak kire...

Post a Comment