Monday, January 12, 2009

Cyclops


Entah kenapa start dari last week dan minggu ni aku TERajin plak nak update blog. Kalau datang malas, nak tunggu aku post satu topik tu pon makan tahun tapi laa ni dalam satu ari jerk aku bley bikin 2 to 3 topik skali gus or may b idea tengah banyak?? or mungkin jugak minggu ni adalah hari rajin aku??

Agaknya laa kot??


Btw, aku just update gambar haul yang aku dah beli since last year lagi. Punya lama aku peram dalam box dan akhirnya keluar jugak dia ni. Tak tau laa, macam ada tarikan untuk tak nak bagi aku bukak kotak dia ni. Hahaha..

Macam biasa jugak laa, RAH MEDICOM menjadi pilihan utama dalam setiap haul yang aku beli. Cyclops ni may b susah dah nak jumpa, kalau jumpa pon mahal tetapi berkat banyak 'memburu', sumer perkara yang IMPOSSIBLE akan menjadi POSSIBLE. Yehaaa...


Sebelum ni, si Wolvie keseorangan tetapi skarang ni tidak lagi kerana dah ditemani oleh mamat ni. Cuma Magneto jer blom lagi termasuk dalam senarai X-men karektor yang aku dah ada. Tunggu jer laa nanti, ada laa tu.. Hahaha.. :P

Layanzzz...






















Kalau ditenung, dibelek dan diteliti betul-betul korang akan nampak Cyclops aku ni tengah dilanda stim. Tak caya tengok laa bebetul..

Tengok jer laa tuu... Tak senonoh!!
DEMM!!

Dah buang tebiat apa dia ni?? Sempat lagi menunjukkan aksi terlampau... ARGHHHH..


Akhir kata, ADIOS...


6 comments:

Lab papa said...

Aku rasa ko kena pakaikan seluar kot? kalau tak kena beli Jean Grey hahahaha.

Armand said...

Aku suke gile Cyclops! He's my favorite among the X-Men. Kalau Medicom kluarkan Astonishing X-Men Cyclops with Spiderman 3 punye material as the baju confirm aku rembat!

Rockaholic said...

Lab papa : cyclops tu tak makan saman bro.. buat laa camana pon tetap STIMMM.. wakaka...

Rockaholic said...

Armand : Yup, betul tu bro.. Hopefully Medicom keluarkan new version utk Cyclops sama mcm Wolvie da movie tu baru best..

darthmental said...

argh! cyke dah kuar dari kotak, haha. cun ah bro. memang patut pun ko cari magneto. bleh lawan2.

*racun*

Rockaholic said...

mental : demm!! ada jer nasik tambah... wakakaka...

Post a Comment