Saturday, January 17, 2009

Ops, i did it again.


Yezza, hari ni aku haul skali lagi. Again and again and again.
Hahaha.
Btw, ari ni aku pegi hauling naik bas. Cukup laa sekali dan terakhir aku gunakan 'Belalang tempur'. Tak dapek dah nak nolong. Letih seyy. Semalaman kaki KREM.. Arkkk..
Haul hari ni dua-duanya besar tak hengat. Dah ler dua-dua berat. Tetapi sumer tu tarak halsss dan yang pentingnya adalah kepuasan selepas mendapat haul ni.


Haul yang pertama adalah Kikaider Side Machine dan yang keduanya adalah Star Wars Limited Edition tetapi bukan untuk aku. Untuk kawan aku yang bernama Mental. Mamat ni kipas susah mati Star Wars. Apa sahaja bende tak kira laa buku, sticker, figure, cawan, pen, bearbrick, helmet or spender yang ada jenama Star Wars sumer dia collect. Memang dia ni HARDCORE Star Wars NO 1 cuma dalam blog jer dia takmo share sumer collection yang dia ada. Sepatutnya dia ni citer laa pasal Star Wars kat blog, ini tidak, sibuk dok citer pasal rama-rama laa, kucing laa, Yo Mang laa?? Tak menampakkan langsung ciri-ciri Padawan.

Jangan mare yer Mental? Wakakaka.

Berbalik pada citer haul tadik, rasanya minat aku skarang ni dah beralih pada 1/6 diecast. Tak bley tahan woo tengok motor-motor KR ni especially yang rare macam gambar kat bawah ni. Memang details dan sebijik macam motor 1/1 scale. Alah, macam dalam tv tu laa.. Meleleh..
SLURPPPPPPPPP..

Dah dua bijik motor 1/6 scale aku sambar dan dua-dua bijik tu still tak berRIDER lagi. Siannn. Lepas ni nampak gaya memang kena laa carik rider laa plak..
DEMM!!!

Apa-apa pon, kita layanzz gambar dulu..










































So amacam?? Best?? Ader BRAN??
Vroom..vroom..




Gambar kat bawah ni haul untuk kawan aku, macam yang aku sebut-sebut kat atas tadi. Rare items jugak. Keluaran tahun 1998 by Kenner. Dah 11 tahun umur bende ni. Memang dah kira tahap rare gak laa kan?? Masa tahun dikeluarkan, ada ditulis kat kotak regenya bersamaan 70 US dollar. So, skarang ni dah 2009, kira laa sendiri berapa agaknya rege untuk bende rare camni?? Harga memang takkan turun especially barang LIMITED. Sendiri mau ingat laa yer?? Dan yang pasti, owner baru Star Wars ni akan tersenyum bangga apabila memilikinya.
Yehaaa..













Click laa gambar kat atas ni untuk mengetahui apa yang istimewa sangat kat dalam box ni. Hanya HARDCORE Star Wars jer yang tau menilaikannya. Aku tak baper reti sangat bab-bab camni.. Hehe..



Hingga jumpa lagi di haul yang akan datang.
Adios.





4 comments:

nizam_5282 said...

Gerek seh... Siap detail kat bahagian enjin motor tu...

Rockaholic said...

betul bro, itu yang tak tahan tuu.. mmg detail giler..

darthmental said...

dem. mana ada aku collect spender SW. tapi kalu ada kat jepun tolong beli ya? wakakaka! :P

anyway, thanks for the haul bro. :D

Rockaholic said...

Mental : no problemo bro.. :)

Post a Comment