Friday, February 13, 2009

AT-AT for sale.


Item : New AT-AT for SALE.
Condition : Superb new
Price : RM 750 NEGO + Shipping to Malaysia
Location : JAPAN
Shipment : By EMS ( 3-4 days )
Description : Item tak pernah display or main dan still dalam keadaan baru cuma aku dah bukak kotak untuk keluarkan bateri asal yang ada kat AT-AT dari mengelakkan damage pada barang ni. Yang lelain sumer aku tak usik iyer??
Mahal??
Aku gunakan EMS untuk shipping barang ke Malaysia. Berat dan saiz bende ni korang paham kan?? SO, kalau still rasa bende ni mahal dan membazir untuk dibeli, jangan komen banyak-banyak, cuma satu jerk,
"take it or leave it !!"
Serious buyer ONLY !! Jangan buang masa aku!!
Berminat?? Boleh kautim rege lagi. Nohalss.




7 comments:

darthmental said...

aku rekomen btui kalu sapa2 nak beli AT-AT HOTH version ni. memang berbaloi. kenner tu.. barang lama. kat malaysia memang susah la nak dapat. dah pupus. :)

Rockaholic said...

Tks bro sbb bagi komen membina.. Btw, AT-AT ko mmg dah reserved.. no worries.. yang ini XTRA.. :)

darthmental said...

aku menghitung hari ja ni, huhu.

Rockaholic said...

hahahaha...

The Rebel said...

ish ish ish....sungguh menggoda iman betul tgk at-at ni....cantik lagi kotaknya pulak tu.....tang harga tu yg agak membantutkan hasrat sikit tu bro.....hehehe

berapa best price hang? email aku kat flickr bro...thanks

Rockaholic said...

Roger bro.. nanti aku bagi price kat flickr hang.. :P

darthmental said...

bro rebel, berbaloi tu. aku pun dah booking 1. angkat ja, haha.

*kasi panas line. :P

Post a Comment