Thursday, February 19, 2009

Nu haul



Gambar kat atas ni adalah hauls yang aku beli pada bulan Februari ni. Masa untuk bercuti pon dah berlalu, so aku kembali semula ke dunia toys laa. Apalagi kan?? Hahahaha..
RAH X-Worst dan HT Sao Feng. Completed jugak akhirnya version lanun-lanun dalam series Pirates of the carribean. Yehaaa..
Gambar??
Blom ada masa lagi nak post gambar Sao Feng dan RAH X-Worst. Btw, alah bende ni pon dah basi. Korang surf jer laa kat dalam net untuk tengok gambar-gambar diorang ni.. Incase kalau ada request, baru aku bukak satu topic pasal gambar-gambar diorang ni plak. Nohals..
Cuma satu jer dalam kepala otak ni, kat mana aku nak sumbat diorang ni?? Arghhh!!!








2 comments:

darthmental said...

balik cuti ja trus haul. that's the spirit bro, haha.

congrats dah complete koleksi lanun. kasi pose la seround 2 sao feng tu. :D

Rockaholic said...

macam ko gak cakap bro, "collector tetap collector".. wahahaha..
nanti aku kasi pose yer?? tungguuu..

Post a Comment