Wednesday, February 18, 2009

Tokyo Anime Fair 2009


Yezza, acara tahunan yang ditunggu-tunggu sudah kembali lagi pada tahun ini. Kali ni ianya akan berlangsung di 'port' yang sama seperti tahun-tahun yang lepas. Dibuka untuk PUBLIC bermula dari 20 dan 21 Mac 2009. Time ni laa sykt-sykt gergasi dan ternama dalam pembuatan mainan seperti Bandai, Cospa, Fanworks Inc, Good Smile Company, Namco, Toei dan lain-lain lagi mempamerkan produk-produk terbaru diorang sambil meracun minda orang-orang yang melawat pameran ni. Stand by jer laa JAPANESE YEN bebanyak coz anda pasti akan teracun... ( Gundam PG Astray Red Frame akan di kuarkan buat tatapan umum time ni laa weiiii.. mamposss!! )

Oh tidakkkkk..


Cuma satu jer aku harap, hopefully tahun ni aku tak kena beratur selama 2 jam lagi macam tahun lepas semata-mata nak beli tiket jer. Arghhhh..

Nak tau lebih lanjut pasal expo ni, korang bley laa layari laman web berikut : http://www.tokyoanime.jp/en/




4 comments:

darthmental said...

waa.. menarik ni bro. bleh bawak masuk camera ka? aku setia menunggu gambar.. ( gambar amoi jepun ). :P

Rockaholic said...

Kalau takde papehal insyaallah aku turun bro.. yang tak sanggupnya nak beratur beli tiket jerk.. tau jer laa jepun2 ni sumer fanatic anime.. mmg giler punya ramai umat.. :)

Mat`amiT said...

ader jual toys ker kat situ? rege murah ker samer mcm market?

Rockaholic said...

yup, memang diorang ada jual toys tapi tak sumer kedai tawarkan rege murah. slalunya, time mcm ni diorg promote barang baru. paham2 jer laa, jepun kan suke bende2 baru dan kalau boleh dia nak jadi org yg terawal beli bende baru tu.. :)

Post a Comment