Friday, February 20, 2009

Sao Feng

Hurm,
kali ni takde apa-apa bende yang nak distorykan cuma share gambar-gambar
Sao Feng yang sempat aku snap sebentar tadi. Itu pon pasal ada member request, kalau idak aku just post kat Flickr jer, malas nak post kat blog. Tau jer laa, nak menaip blog satu hals, nak masukkan gambar lak satu hals.

Tak banyak gambar yang dapat aku amik, sebab tahap kesejukan yang melanda diri.
Jepun sejuk weiiiii!!!
Heater 24 seven pon aku rasa dah takleh nak tampung lagi.
Arghhh, cepat-cepatlah habis Winter.
Tak tahan dah ni!!!!

Btw, aku still lagi dahagakan haul yang baru. Adakah ini penyakit biasa bagi seorang Collector?? Or, im just a "greedy bastard"??

Entahlaaa.. Apa-apa pon, Layanzzzz...
































2 comments:

darthmental said...

ahaa.. thanks for the pics bro. nice! :D

"penyakit" tu memang tadak ubat bro. so ko kena buat terapi la.. haul lagi! kakaka. :P

Rockaholic said...

SElagi ada kat Jepun ni, selagi tu laa payah nak berenti.. may b bley STOP jika aku dah back for good nanti?? May be or may be WORST?? hahaha...

Post a Comment