Monday, February 16, 2009

FUCKED UP!!


Belek punya belek last-last aku jumpa semula gambar-gambar kenari yang aku beli pada tahun 2004. Banyak gak aku dah perabis duit, tukar itu ini semata-mata nak kasi cantik dan kepuasan untuk diri sendiri. Apa-apa pon, ini sumer tinggal kenangan. Kete ni jugak aku dah jual sebelum berhijrah ke Japan. TETAPI, panas tak sampai ke petang rupanya, aku dah diKENCING oleh BROKER-BROKER LAKHNAT aka ANAK HARAM!! Memang SIAL betul diorang ni, mengambil kesempatan bila aku dah takde kat negara asal.
DAMN IT!!
Aku dapat tau yang diri ini di kencing pon selepas 4 bulan di Japan dan apabila pihak bank menghubungi keluarga disana yang mengatakan roadtax dan insuran kenderaan masih tidak dijelaskan lagi. DAMN IT!! Citer banyak pon dah tak guna coz bende ni dah almost 2 years berlaku dan buat aku PANAS adalah selama 2 tahun ni jugak aku bayar buta-buta jer kat kete ni tapi ANAK HARAM mana tah yang sedap-sedap pakai!!
Incase kalau ada member-member yang terjumpa kete ni, PLEASE LET ME KNOW!!


Model : Kenari GSX
Plet kenderaan : PUTRAJAYA 7751
Tahun keluaran : 2004
Warna : Ebony Black













* Pada BROKER-BROKER SIAL aka ANAK HARAM ni, MAMPOS laa korang hendaknya!!

DAMN!!





7 comments:

darthmental said...

dem. kes berat ni. sorry for you bro.

Anonymous said...

kes mmg berat nih

Rockaholic said...

mental & heaven_eye : yup, berat.. may b boleh dijadikan pengajaran agar member2 lain lebih berhati-hati. orang skarang ni suka ambil kesempatan atas diri orang lain.

ida said...

lor tak settle lg ker...
sian kat ko epul..
btw suke tul interior design kete ko...kemas sey...

Rockaholic said...

Kes tak settle lagi kak chik. Takpe, bende ni pengajaran kat diri aku dan kengkawan sumer. Berwaspada slalu jgn tertipu mcm aku. Haah, aku pon minat ngan interior camni,kemas + simple tetapi sumer tu dah tinggal kenangan jer. :)

Gent Creative Photography said...

weh..kete ko loan bank mane ek??

Rockaholic said...

Kat cawangan Bank Rakyat Putrajaya presint 8

Post a Comment