Thursday, February 26, 2009

Batoru Hoppa



Batoru Hoppa, Battle Hopper mahupon Belalang Tempur adalah bende yang sama. Lain dan tak bukan ianya adalah motor bagi Kamen Rider Black.

Kalau korang penah terbaca post aku yang lepas-lepas berkenaan 'blalang tempur', korang paham-pahamkan jer laa iyer??
Sapa Kamen Rider Black yang sebenar??
Cuma 'blalang tempur' yang itu adalah dari version yang asal bagi Battle Hopper yang sebenar. Tak caya tanya lah aku.
Wakakakaka.
Okay, berbalik pada tajuk diatas, Batoru Hoppa yang ini juga adalah haul yang paling latest skali bagi diri aku. Yezza, aku dah ada tiga biji 1/6 scale vehicles.. Layanzz wooo!!! Tetapi sumernya tak bertuan. Dalam erti kata lain, blom ader rider yang berani nak menunggangnya.
Ader BRAN ker??
Version Battle Hoppa yang aku haul ni adalah dari version dirt. Ada 2 version untuk Battle Hopper, satu kaler biasa dan satu lagi luar biasa baekkkkk. Version yang ini, di kalerkan sebijik macam dalam citer Masked Rider Black. Kotoron yang degil kat motor ni menampakkan ianya lebih ganas dan bertenaga. Tak caya, korang tengok laa gambar-gambar kat bawah ni.

Seperti kebiasaannya, setiap motor yang dikeluarkan oleh sykt Taxx Wise adalah details dan mempunyai lampu yang boleh menyala. Motor-motor yang lepas ada jugak lampu cuma aku terlupa nak snap gambar bilamana lampu-lampu tu dinyalakan.

Taxx Wise is da bestttt for 1/6 scale vehicles..
Malas nak citer banyak, korang layanz laa gambar-gambar kat bawah ni.

WARNING :
gambar-gambar dibawah ini mengandungi RACUN yang MERBAHAYA, aku tak tanggung kalau ada yang teracun nanti!!!










































Amacam??
Berminat??
Dah teracun or tersampuk??
Dapatkannya di pasaran....

ADIOS..






5 comments:

nizam_5282 said...

Wah gila ah ding dong... Siap ada lumpur tu... Carre betul...

Rockaholic said...

Btul tu nizam, mmg cara dan barulah sejibik dlm dalam citer. REAListic..BOMBastic..FANtastic..
dan LASTic.. hahaha..

darthmental said...

dem. argh. pergh.. dan lain2. detail tak ingat! kotoran degil tu..

aku bayangkan kalu naik moto tu pi keja. brenti kat trafiic light.. suma mat rempit datang sembah. kakaka. :P

Rockaholic said...

jangan kata mat rempit bro, kete-kete gempak pon turut berenti kot kalau tgk bende ni kat atas jalan raya. kalau 'balalang tempur' aku camna plak?? diorang berenti tak agak-agaknya?? wakakaka..

darthmental said...

hahaha. nanti ko balik try guna "belalang tempur" kat sini plak. :D

Post a Comment