Monday, June 23, 2008

TOKYO TOYS FESTIVAL



Korang masih ingat lagi tak topik 'COSPLAY' yang penah aku ceritakan dulu? Di Tokyo Big Sight ni laa 'COSPLAY' berlangsung pada bulan lepas dan disini jugak laa akan aku bawa korang pada topik kita kali ini. Memang menjadi kebiasaan, tempat ni akan dipenuhi pengunjung bila ada event-event yang besar macam ni.




Gambar ni pulak adalah barisan kenderaan yang berbaris untuk masuk parking!! Kalau dikira-kira ada lebih dari 50 biji kereta yang nak masuk ke kawasan meletak kenderaan termasuklah aku jugak!! Penat seyy!! Nak dekat setengah jam jugak laa duduk menunggu kat dalam kereta!! Apa mau bikin?? Sabo jer laaa!!!






Tahun lepas sahaja, Toys Fair ini dihadiri lebih dari 100,000 pengunjung dan aku rasa pada tahun ni pon sama jer kot?? Tengok jer laa nanti gambar-gambar di bawah ni...

Lastly, takde apa lagi yang aku nak ceritakan kat sini sebabnya korang pon dah tau pasal Tokyo Big Sight dan yang keduanya pasal Toys.

Sebut jer pasal Toys, takkan tak tau kot?

So, layan jer laaa gambar-gambar kat bawah nih...













































































































Thumbdrive




Thumbdrive




Thumbdrive

























Keseluruhannya, acara macam ni memang menjadi kegilaan aku.. Thumbsup!!
Next year kena kumpul duit lebih sikit coz kebanyakkan action figure yang korang tengok diatas berharga melebih RM 700.00


Bukan murah yer permainan-permainan di atas?? Sebab tu laa ianya digelar

"BIG BOYS TOY"...



Alkisahnya laaa....






0 comments:

Post a Comment